Dwatysiącetrzynaście

Podsumowując rok 2013 chciałbym życzyć wszystkim, którzy odwiedzili mojego bloga i tym wszystkim, którzy odwiedzą, takiej muzyki, która wzbudza emocje, takiej, która sprawia, że powstają niekontrolowane reakcje na skórze, a łezka się kręci, chciałbym życzyć setek tysięcy uniesień i najlepszych na świecie momentów zapomnienia...

W podziękowaniu dla wszystkich, którzy mnie odwiedzali i wspierali wrzucam linka do 33 najczęściej przeze mnie słuchanych utworów tego roku. Ograniczyłem je do takiej ilości, bo więcej internet nie zmieści : ). Nie ma miejsca pierwszego, nie ma ostatniego, słuchałem tych piosenek miliony razy w zależności od nastroju, pory dnia, miejsca i wszystkich innych okoliczności. Liczę, że znajdziecie coś dla siebie.

http://45368.file4u.pl/download/4974682/33_www.file4u.pl.rar

whynotlouder by damian s

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz